Bila overthinking datang kepadaku..

Entahlah aku dapat rasa yang dia dh lain and tak sama macam dulu lagi dah. Macam-macam aku fikir kenapa dia dh berubah adakah disebabkan dia turn off pasal aku ? adakah dia dah tak sayangkan aku macam dulu ? adakah dia dah ada perempuan lain ? atau diaa?? Aku takt ahu. Dulu dia beria gila sekarang ni tak langsung. Banyak sangat perkara yang berlainan. Aku malas nak overthinking tapi aku selalu fikir bende ni. Siapa je yang tak sayangkan pasangan dia. Kadang-kadang bila perasaan overthinkinh and curiga ni dating kan, aku selalu doa dekat Allah supaya Allah tunjukkan aku jalan yang benar, apa yang sebenarnya berlaku yang aku takt ahu? Sebenarnya banyak benda dia rahsiakan daripada aku. Tapi aku takt ahu apa dia and aku tak boleh agak wlaupun dah tiga tahun kenal dia. Hati aku sakit sangat bila aku hadapi perasaan macam ni, yang aku mampu buat adalah diam dan pendam sorang-sorang apa yang aku rasa. Sebab aku tau bila aku luahkan apa yang ku tengah fikir dia tak layan aku and dia buat takt ahu. Kadang-kadang dia tak menjawab soalan pun. Sakit weh hadap perasaan macam ni. Banyak bende lagi yang aku nak piker tapi hmm yaAllh bantulah hamba-Mu ini. Aku nak sangat cintakan dan sayangkan Allah lebih dari segalanya. Tapi aku takt ahu macam mana aku nak mulakan sedangkan solat fardu pun aku masih melewat-lewatkan. Inilah antara kesan buruk bercinta. Bila dah sayang, sangat-sangat tapia da masalah siki terus jadi tekanan. Tak boleh nak buat kerja. Sedihnya .. Apa pendapat korang pasal ni.

Comments

Popular posts from this blog

TEMPAT MAKANAN & DESSERT BEST DI KUALA TERENGGANU ! WAJIB TRY !